ایرانسل

ساخت وبلاگ

اپراتور ایرانسل به عنوان ارائه دهنده پلتفرم آموزش جامع آنلاین دانا، درصدد برگزاری جشنواره تولید محتوای آنلاین است  بر اساس گزارشات روابط عمومی ایرانسل، جشنواره تولید محتوای آنلاین دانا تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. دانا، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل است که رقابت تولید محتوای آنلاین را به منظور فرهنگ سازی در زمینه استفاده از روش های نوین و پیشرو در بخش آموزش آنلاین برگزار می کند.
جشنواره تولید محتوای دانا تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه دارد
این پلتفرم از علاقه مندان به نویسندگی و تولید محتوای دیجیتال دعوت کرده است تا درباره عصر جدید آموزش و چشم انداز تعلیم و تربیت در دوران انقلاب آموزش آنلاین، محتواهای ارزنده و جذاب تولید نمایند. علاقه مندان ضمن شرکت در این جشنواره می توانند شانس خود برای برنده شدن یکی از جوایز ارزشمند این رقابت را نیز امتحان کنند.

شرکت کنندگان محتوای های تولید شده خود را می توانند به صورت متنی در مجله دانا به نشانی danaapp.ir/blog منتشر کنند و یا در قالب محتوای متنی دیجیتال، با هشتک # داناشو در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و لینکدین به اشتراک بگذارند.

به برگزیدگان این جشنواره جوایز ارزشمندی اهدا می شود، به نفر اول برگزیده ی این جشنواره، یک دستگاه مک بوک، به نفر دوم یک گوشی هوشمند آیفون 13 و به نفر سوم یک تبلت سامسونگ اهدا خواهد شد و 20 نفر برتر نیز، به عنوان برترین تولید کنندگان محتوا معرفی می شوند.

همان طور که گفته شد مهلت شرکت در این جشنواره، تا 31 اردیبهشت 1401 است و در پایان آن نیز، وبیناری بر بستر دانا پلاس، دبرباره ی جدیدترین روش های تولید محتوا، با حضور متخصصان این حوزه، برگزار می‌شود.

سامانه ی دانا به نشانی danaapp.ir و سامانه داناپلاس به نشانی danaplus.net دو پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل، نخستین ارائه دهنده ی 5G  و رکورد دار سرعت اینترنت در ایران هستند که دانا در زمینه ی ارائه  محتوای آموزشی آنلاین و داناپلاس در زمینه ی برگزاری آنلاین کلاس، جلسه و وبینار، فعالیت می کند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 177 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:54

پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات مردم دنیا را هر روز بیشتر از قبل به اینترنت نیازمند می کند به طوری که می توان گفت زندگی به دور از اینترنت برای نسل امروز تقریبا غیر ممکن است. استفاده از اینترنت در کشورهای مختلف جهان از ایران باعث تسهیل در انجام بسیاری از امور حتی امور روزمره شده است، ایجاد دسترسی مناسبت به اینترنت توسط ارگان هایی مانند وزارت ارتباطات و مخابرات کشور انجام می شود. ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اپراتور پیشرو در توسعه ی اینترنت پرسرعت روستایی در این سال های اخیر نقش مهمی در ایجاد دسترسی مردم ساکن در روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شکبه ی ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، به خصوص در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، ایفا کند  .

ایرانسل پیشرو توسعه ارتباطات روستایی در فروردین ۱۴۰۱
بنابر آماری که توسط وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شده، در فروردین1401، از مجموع 36 روستای بالای 20 خانوار در 11 استان، دسترسی 25 روستا به شبکه ی ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، توسط ایرانسل برقرار شده است. پیش از این در آیین رونمایی از اتصال 1000 روستای بالای 20 خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات با حضور دکتر عیسی زارع پور و مدیرعامل ایرانسل بیژن عباسی آرند، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر زارع پور با تشکر از دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل و پرسنل ایرانسل، اظهار داشت: زحمت اصلی در برقراری دسترسی روستاییان عزیز به اینترنت پرسرعت را این عزیزان می کشند.

بر این اساس، از مجموع ۳۶ روستای بالای ۲۰ خانوار در ۱۱ استان، دسترسی ۲۵ روستا به شبکۀ ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، توسط ایرانسل برقرار شده است. در این میان، ۱۱ روستا در استان آذربایجان شرقی، ۷ روستا در آذربایجان غربی، یک روستا در بوشهر، سه روستا در خراسان جنوبی، یک روستا در خراسان رضوی، یک روستا در سیستان و بلوچستان و یک روستا نیز در استان کرمانشاه قرار دارند.

عیسی زارع پور در پست اینستاگرامی خود تاکید کرد: ما باید به عهدمان در اتصال تمامی روستاهای بالای ۲۰خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات تا پایان امسال عمل کنیم. کار سختی است و نیاز به حمایت دولت و مجلس و مشارکت مردم داریم. ان‌شالله پیش روستاییان عزیز روسفید خواهیم شد.به عهدمان در اتصال تمامی روستاهای بالای 20 خانوار به انیترنت پرسرعت  کار همکاران ما در وزارت ارتباطات تعطیل بردار نیست حتی در تعطیلات نوروز.  

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اپراتور پیشتاز در توسعۀ اینترنت پرسرعت روستایی، طی سال‌های اخیر توانسته است نقش مهمی در ایجاد دسترسی مردم ساکن در روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکۀ ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، به خصوص در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، ایفا کند.

در نخستین گزارش وزیر ارتباطات از اقدامات اپراتورها در توسعۀ ارتباطات روستایی که ۱۴ دی ۱۴۰۰ منتشر شد نیز، ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، با ایجاد دسترسی اینترنت پرسرعت برای مردم ۱۴ روستا در استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان و فارس، از مجموع ۳۲ روستا در سراسر کشور، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی کشور بود.

 پیش از این، در روز ۳ بهمن ۱۴۰۰ و درآیین رونمایی از اتصال ۱۰۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و مدیرعامل ایرانسل، دکتر زارع‌پور با تشکر از دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و مجموعۀ کارکنان ایرانسل که در راه‌اندازی ارتباطات روستایی سهیم بوده و بسیار فعالانه ایفای نقش کرده‌اند، گفت: زحمت اصلی در برقراری دسترسی روستاییان عزیز به اینترنت پرسرعت را این عزیزان می‌کشند. در این مراسم، سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در شهرک غدیر دهستان سیاخ دارنگون در استان فارس، به نمایندگی از ۲۵۰ سایت ارتباطی روستایی ایرانسل افتتاح شد و با فناوری LTE-Pro، امکان دسترسی اهالی این روستا به اینترنت پرسرعت را فراهم کرد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:02

اپراتور ایرانسل همانند همراه اول به مناسبت عید سعید فطر هدایای ویژه ای برای مشترکین خود در نظر گرفته است. این هدیه، شامل یک بسته ی ترکیبی دیتا و مکالمه ی ایرانسلی است.
هدیه ویژه ایرانسل برای عید سعید فطر اعلام شد

 ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، ضمن تبریک به همه ی ایرانیان عزیز، هدیه ی بسته ی ترکیبی دیتا و مکالمه ی ایرانسلی که با تخفیف در دسترس مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسلی قرار داده است و کاربران می توانند از آن بهره ببرند.

طبق گزارشات ایرانسل، این بسته تخفیفی، در روزهای 12 و 13 اردیبهشت 1401 در اختیار مشترکین دائمی و اعتباری قرار می گیرد.اعتبار این بسته از زمان فعالسازی دو روز خواهد بود و هر مشترک تنها یکبار می تواند از آن استفاده کند.

مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل تنها در روزهای دوشنبه و سه شنبه می توانند با شماره گیری کد دستوری #۵* و یا با مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در اپلیکیشن ایرانسل من می توانند از این بسته برخودار شوند.

مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از هدیه ایرانسل عید فطر 1401 بهره مند شوند. یک بسته ی ترکیبی، دو ساعت مکالمه ی ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین المللی در نظر گرفته شده است. مشترکین می توانند تنها با پرداخت 8 هزار تومان این بسته را فعال کنند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:25

به تازگی گزارشاتی از سوی روابط عمومی ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتوردیجیتال ایران، منتشر شده است که حاکی از آن است این اپراتورهمزمان با فرا رسیدن شب های پر فیض قدر، با هدف حمایت از تولید محتوای مذهبی و کمک به تعمیق مفاهیم دینی در جامعه، ویژه برنامه ی احیای آستان قدس رضوی را به صورت زنده و مستقیم پخش می کند.
پخش ویژه برنامه قدر از لنز ایرانسل

به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور با همکاری آستان قدس رضوی، ویژه برنامه ی حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع)  در شب های قدر 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان 1443 هجری قمری، از شبکه ی اختصاصی آستان قدس رضوی در تلویزیون اینترنتی لنز برای علاقه مندان پخش می کند.

مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، برنامه های مذهبی مورد نظررا با تعرفه ی نیم بهای اینترنت از لنز ایرانسل مشاهده کنند.

تلویزیون اینترنتی لنز، همچنین به این مناسبت برای مشترکین و مخاطبان خود برنامه های ویژه دیگری را نیز با اشتراک رایگان تدارک دیده است. نظیر قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر، سخنرانی مذهبی و مراسم احیا، روضه خوانی ، نوحه خوانی،آموزش های مذهبی و پخش برنامه های پر بازدید سال های گذشته ی صدا و سیما، از جمله مهمترین برنامه های این شبکه است.

برنامه کاربردی لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است که مشترکین دائمی و اعتباری می توانند آن را بدون هزینه دانلود و نصب کنند مجموعه ای از به روزترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی به صورت دوبله و زیر نویس فارسی، برنامه های زنده ی تلویزیونی، پخش زنده فوتبال، پادکست، کتاب های صوتی، موسیقی و آلبوم های جدید و ... را هر لحظه و هر کجا به آن دسترسی داشته باشند.

از دیگر ویژگی های این برنامه کاربردی می توان به ایجاد دسترسی به مجموعه ی بزرگی از فیلم ها، سریال ها، آلبوم های موسیقی و برنامه های مستند ایرانی و خارجی، پخش زنده ی برنامه های تلویزیونی، مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی، امکان ظبط خودکار برنامه های زنده تلویزیون در زمن بندی از پیش تعیین شده، مکان مشاهده ی جدول برنامه های پخش شده از شبکه های مختلف تلویزیون، امکان مشاهده ی برنامه در بخش آشیوها تا 7 روز بعد از پخش زنده، امکان اضافه کردن برنامه های مورد نظر خود به فهرست علاقه مندی و دسترسی سریع و راحت به آنها اشاره کرد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,لنز ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:53